Fall / Höst! :)

Jaa, vart ska jag börja...
Hemma, hemma, hemma... i boring Sweden!

Det är tur att man som människa kan ha lite fantasi ialf och hitta på saker i det trista höstmörkret! :)

Även om jag har vart med om tunga saker nu när jag är tillbaka hemma igen så finner jag mig till ro att kunna ha kul också, vilket känns bra.

Har vart hemma hos mammas man och rensat ur mammas grejer... jobbigt kan jag tala om! Usch... kvar att göra där, men får ta det en annan gång... Jag kan fortfarande inte tro att det är sant att mamma inte finns mer... <3
Önskar jag blir hälften så bra mamma som hon, då har jag lyckats! Ingen kan någonsin mäta sig med henne...

En av mina lillebröder gjorde mig sällskap några dygn då vi mös framför tv:n med tända ljus, mysfika och en massa prat! Det behövde nog både han och jag... måste ta och bli lite oftare nu tycker jag!

Lillesyrran kom och besökte mig en kväll... vi tittade på film och pratade samt att hon var min DJ när jag cyklade på min motionscykel hemma... hon spelade låtar åt mig under timmen jag satt och trampade! :) En låt som jag faktiskt aldrig hört förr och som jag genast gillade... dock insåg jag mycket snabbt vad de egentligen sjöng om... men bra är den ialf... ( Nomy - Cocaine ).... Den gillar vi sis!



V. 39 - Kom till att bli en vecka i träningens tecken!
:)

Jag gjorde comeback på SATS, jag har nu 5 veckor på mig till grande finale!

Smart av mig att köra igång hårt på en gång, hur ska det egentligen gå med min stackars kropp!!! Aj, aj, aj!



Har blivit några nattpromenader med Mr T. :) Tur att jag har dig vännen! Utan dig skulle mitt liv vara mkt tråkigt! Jag kan inte förstå hur vi orkar... promenader på 3 timmar och kunna babbla såå som vi gör! Du gör även P:s liv lite enklare, då hon slipper höra mig - the pratkvarn! ;P

Fick även en snabbvisit av det förgångna också! - Inte alls bra!!! Borde upphöra genast - för våran egen skull... Som jag/du/vi har påpekat så många ggr nu känns det som och som vi egentligen är överens om till och från... Det gäller bara att kunna säga: - Hejdå!

Var till frissan och klippte mig... nästa gång ska jag hitta på nå nytt... kanske lägga i lite smala, mörka slingor eller nå... dags för nå nytt och HÖSTFRÄSCHT!!


Torsdag 24/9:

Tog tåget till Sthlm efter jobbet...
Blev hockey- & kinamatsmys med en charmig & okomplicerad gobit! :) Tänk vad Sthlm kan göra en gott!

Fredag 25/9:

Tåget hem till Gefle på förmiddagen... jobbade eftermiddag denna dag.
Efter jobbet gick jag hem till P där tjejerna hade en A-W. Blev en hel del skratt och babblande - dock inge bubblande för min del, vatten som gällde denna kväll... Träning dagen efter ju...VIKTIGT!

Lördag 26/9:

Upp och hoppa - morgonpromenad...
Konditionsträning- SATS, därefter 55 min Bodypump med I-M. :)
Efter allt detta --> slut som artist!

Men det var ju hockeypremiär på Läkerolen, Brynäs- Skellefteå så det var bara att "komma igång".  :)
Kvällen/natten blev som jag hoppats på, trots Brynäsförlusten så blev det en lyckad kväll ;)



Bubbel!!!



Pose!! ;P



En massa tok på Brända!!!




Söndag 27/9:

Vaknade upp med en alldeles mörbultad kropp!!! Aj, vad ont jag hade - ÖVERALLT! Så går det när man kör så det ryker och allt på en och samma gång! Att jag aldrig kan lära mig att bete mig...

Men kommer ialf att fortsätta med lika mkt träning nu i veckan... vill verkligen bli fit nuuu...!

Måndag 28/9:

Jaa å så är det måndag och en ny vecka...

En viss person fyller år idag och allt... vuxen nu kanske?! ;P

För min del har jag en ledig dag med en hel del träning på schemat! Ska bli skönt... Har dock fortfarande ont i kroppen sen i lördags... men det är bara att gilla läget!

Denna veckas planering ser ut som följer:

* Träna en massa
* Jobba 4 dagar
* Brynäs - Frölunda, tisdag...jag har biljetter, men måste tyvärr jobba...hoppas på att syrran och brorsan vill gå..
* Luncha med tjejligan på onsdag 30/9! Kul! :)

* Torsdag 1 oktober:
Jobb först - sen tåget till Sthlm...börjar bli ett torsdagsnöje nu... Ska på födelsedagsmiddag, min kompis fyller 29 år - och det måste firas! Blir kvar över natta! :)


Ta hand om varandra och lev i nuet!
PoK!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0