BOMBNEDSLAG!!!

... jag kommer till det...!

Men först lite annat took! ;P

Ibland undrar jag själv hur jag lyckas med alla mina ogenomtänkta kommentarer och uttryck! Men här är iallafall lite tookfelsägningar eller vad man ska kalla det från veckan som gått... kanske inte de mest väl genomtänkta, men men! ;P

Undertiden P & jag var ute och shoppade och pratade lite om ditten och datten...

C : - De killar som jag har träffat har enbart varit snyggingar...!

P tittade på mig och sa...

P : - ... och mina dom mest lösaktiga!!! HAHAHAHAHAHA!!!

Ibland överträffar vi oss själva tror jag... om hur roliga vi kan vara!! Hahahaha! ;)


En kväll då vi babblade på om allt mellan himmel och jord...

C : -" Jag skulle ju kunna bli kär i mig själv om jag kunde vara mig själv jämt... "
...men han gör mig så nervös... vad betyder det egentligen??... Inget - någonting speciellt - mycket?!?! Haha...

P bara skrattade och sa: - Jo, om du är dig själv när du träffar honom så skulle han kunna falla dit...

HAHAHAHAHAHAHA!! Vi roade verkligen oss själva med våra underbara kommentarer denna vecka!!! :)


Annat som hänt under veckan:

Fokus denna vecka har varit: Jobb-jobb-jobb, träning, syskonkärlek - mys, samt nattliga promenader med Mr T. :)

P åkte till Milano på jobb - FUSK! Jag vill också resa! Det kommer, det kommer...


Påbörjat den väntade rusten av hallen min...
Papi kom och hjälpte mig spackla väggarna... eller hjälpte- han gjorde rubbet, jag behövde bara vara ett babbel-sällskap sa han. (Han vet ju vad jag gör bäst- att hålla låda!) :) Så jag satt i trappen och pratade medans han jobbade på där med spacklingen! Nästa vecka ska vi tapetsera, kanske jag kan få upp grejer så man kan hänga upp jackorna i hallen istället för att ta med de upp till köket och hänga de på köksstolarna! :)


Blivit en del bodypump också samt konditionsträning, känns så fruktansvärt bra att man äntligen har kommit igång på riktigt igen! Har ju bara 3 veckor kvar nu innan årets häftigaste partaj kommer att gå av stapeln! Å då måste man ju vara fin tills dess! Verkligen ett måste!

Vi har nu även bokat resa tillbaka till staterna igen! Vi drar iväg över Lucia!!! Men denna gång bestämde vi oss för att besöka New York för lite julshopping! :) För shoppa -  det gillar damerna! I-M gör oss sällskap denna gång och förhoppningsvis kan Amy komma över till NY och joina oss! Att få fira Lucia i New York blir inte fy skam! :)







En klok kille sa till mig i veckan: - Tiden och världen väntar inte på dig... 
Bra sagt där tycker jag! Jag har verkligen fått mig en tankeställare...

Syster-yster sov hos mig några nätter då vi tyckte det var bäst att hon stannade hos mig eftersom hon lyckats bli sjuk i vad vi fick för oss vara "grisinfluensan/svininfluensan" , haha... Påhittiga vi! Jag fick skämma bort henne med smoothies, kinamat och annat gott för att hon skulle bli frisk - fortare än fortast!  ;P





Missade hockeyfesten i lördags då jag jobbade hela denna dag... Men vi hade lördagsmys på jobbet. Dr Love, jag och grabbsen grillade en sista gång nu innan vintern kommer... Blev ett mumsigt resultat av de grillade gosakerna: grönsaker, svamp, kyckling & lamm.

När jag sedan slutade mitt skift och skulle bege mig hem för att sova, vandrade jag Drottninggatan fram... och då förbi den nyöppnade restaurangen/krogen Harry´s. Det var ju hur mycket folk som helst som stod och köade utanför... kanske det är där som alla goa grabbar befinner sig?!?! Ett ställe som nu måste besökas inom snar framtid! Ska bli spännande och kul med något nytt! :)


SÖNDAG 11/10- 09:

Ja, å så var det härliga söndag- jag gillar verkligen söndagar! Det är den dagen då man kan få ta det lugnt!
Men jag var ju upptagen hela dagen med att vara på jobbet och grejsa! Men kul hade jag och min bästa vikarie som jag kallar henne... haha :)

Efter jobbet kom jag och Mr T överens om att vi skulle ta den där nattpromenaden som vi gör några ggr i veckan och babblar som tusan under några timmar...
Men jag ringde upp honom och sa:
- Ska vi verkligen ut och gå, det ösregnar ju!?!
Som svar fick jag:
- Nu ska du ut! Det regnar ju knappt - bara droppar! :)

Haha, rolig han... men jag gjorde som han sa. Klädde mig varmt och gick ut för att möta upp honom i höstmörkret! :P Jag fick då höra ett "ojdå, regnade det såhär mkt" när vi möttes upp... men då var det redan för sent att ångra oss... det blev till att ta en blöt långpromenad! När jag väl kom hem å såg mig i spegeln såg jag ju ut som en dränkt katt! Hua, hoppas bara att vi inte blir sjuka pga vårat regniga äventyr!


Ja, just ja! Höll på att glömma bort att förklara huvudrubriken...
Det ser ut som ett sjujäkla bombnedslag hemma hos mig nuuu... med rustgrejer överallt... slipdamm, tapetrullar, spackel och vette tusan allt... usch, jag vill verkligen få klart nu så jag kan göra mysigt i hallen och städa av hemma...


Min att-göra-lista för denna vecka ser ut som följer:

* Träning- kondition- bodypump

* Jobba

* Slipa väggarna samt tapetsera och greja klart i hallen! VIKTIGT ATT DET BLIR KLART - så jag kan ta hem folk igen! :)

* Bio??

* Troligen en tripp till Stockholm...

* Samt mysa och må gott! :)


Det kommer att bli en skön vecka - det känner jag på mig!


Nuså, tror jag att jag var klar med uppdateringen för denna gång!

PoK/ Carro

Kommentarer
Postat av: Sandra

Mys och må gott ska stå högst upp på listan Carro :)

2009-10-14 @ 14:16:19
URL: http://sandranyqvist.blogspot.com/
Postat av: Carro

Det har du rätt i Sandra! :)

2009-10-18 @ 18:37:04
Postat av: mathilda

Jag älskar dig syster!

2010-01-23 @ 16:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0