Efter SEX...

...veckors uppehåll var det väl kanske dags för en uppdatering... Vad trodde ni jag mena?!?! ;P

Måste väl ändå erkänna att "tid ej finnes", har alldeles föör mycket att göra nuförtiden så bloggandet hinns inte med egentligen...
Men jag ska försöka bli bättre.

Under dessa veckor har tjejen varit ute på en hel del äventyr! :)
Äventyr är en stor del av mitt liv just nu, det trivs jag med & mår bra av. Å jag tänker verkligen må bra nu... Må bäst helt enkelt! Livet är till för att levas - och fullt ut dessutom! Å det gör jag nu! :)

Fredag 23/10:

Innan P:s "Fyra-nolla-fest" så var ju tjejligan som hemligast... Ville ju inte att P skulle få veta våra superplaner inför vårt MEGAtal! :P Så vi bestämde oss för att träffas & smida ihop talet på en A-W. :) Var både på Harry´s och Brända under kvällen för att hämta inspiration! ;) Det var så talet började forma sig... :)


Okt/Nov:

Min lilla systeryster spenderade en del kvällar hos mig under dessa veckor! Hur härligt som helst att ha henne nära! Hon ger mig verkligen energi och ork att kämpa på med allt...

Torsdag 29/10:

Vi hade Halloween med småsyskonen - med samling hemma hos morfar i Mockfjärd, Dalarna. Det var ett måste med utklädningsutstyrsel! Å så kul vi hade! Underbart att få mysa med barnen! Det älskar jag verkligen. DE älskar jag! :)


Lille Albin - en riktig gonos! :)

...samma kväll/natt torsdag 29/10:

Efter spökfesten med barnen...blev det till att ha födelsedagsvaka hemma hos P. För att då vänta in hennes riktiga "att fylla fyra-nolla-dag". :) Vi fick nattligt finbesök av eliten/legenderna - eller vad de nu vill bli kallade... Tur att jag hade tagit ledigt dagen efter... för då behövde vi verklgen få sova ut! :P




Lördag 31/10:

Årets fest P:s "Fyra-nolla-fest" i Stora Gasklockan i Gävle, med 182 gäster som hade tackat ja till inbjudan. 182 gäster man skulle hålla tal inför... dags att dra sig ur kanske?! Eller inte! Jag gjorde det, alltså höll talet - och blev faktiskt rätt så nöjd såhär efteråt. :) Stod där på scen inför nästan 200 pers och pratade i den där himla mikrofonen. Det har bara hänt en gång tidigare i mitt liv och det var den 24:e april i år, på mammas begravning i Hedesunda kyrka - ca 200 pers var där då. Mamma gav mig kraften att klara av det - att stå där inför alla dessa människor och hålla tal.
Det är tack vare mamma som jag är stark nog att klara av det - tack vare min kära mamma - vår kära mamma! <3
Men i alla fall, P:s fest var som redan tippad - helt klockren - supertrevlig - fullt ös - medvetslös - samt en halvbruten näsa på köpet! ;) HAHA! Sålly, men jag bara måste skratta...





Samma dygn som P:s fest:

Min goa arbetskollega fick sin efterlängtade dotter! Underbart att se en mäkta stolt far! :) Å som du är mallig - med all rätt - hon är ljuvlig den lilla krabaten!


Fredag 6/11:

Middag & Buzzspelande hos "bröderna Wingel". Vilken kväll! Det måste göras om...snart! Det var någon som sa en rolig grej när vi skulle skåla, det kommer jag aldrig att glömma...  - Skål för den kanske mest otippade kvartetten!  Haha!  ;)
Tack grabbar!




Fredag 13/11 - Söndag 15/11:

Tog flyget ner till Skåneland och spenderade en hel helg där. Jag trivs verkligen där nere. En tänkbar omstart till ett nytt liv kanske?!? Malmö eller Helsingborg skulle passa mig alldeles utmärkt känner jag. :) Varma, trevliga människor som öppnar sitt hem och gör att man känner sig hur välkommen som helst! :)


Tisdag 17/11:

Kungen besöker Läkerolen... Jo, jag menar Foppa... men det beror ju på... kung över vad?!? Hockey... ja då är det såklart Peter Forsberg jag menar... Men det fanns ju en annan legend som intog stan samma kväll... haha... ;)

Lördag 21/11:

Hockey i Läkerolen igen... då var det match mellan Brynäs - Södertälje eller?!?! Där scorades det rejält! Man får då minnen för livet i olika dess slag! ;) Haha...
Detta blev en dag som sent kommer att glömmas! Vad mer kan jag säga mer än att jag fortfarande är riktigt avis!!!
Fortsatte kvällen med en fördrink hos P innan vi gick till en restaurang i stan vid namn Kalles. Var ruskigt gott måste jag säga!



Hann även med Helt Enkelt och Heart Break denna kväll/natt. (Var ett tag sen jag var ute i Gävle-vimlet faktiskt).
Vill inte gå in på hur kvällen/natten slutade mer än att den urartade...
Jaja, men man lär sig bara av sina egna misstag!


Lördag 28/11:

Denna helg blev riktigt lugn kan jag säga...hur skönt som helst!
Var ut på en långprom med Mr T samt ett träningspass på Sats efteråt. Bara njöt över att ha en ledig lördag! :)
Kvällen spenderade vi med en massa prat, lyssnande på BRA musik, åt godis-godis-godis samt film till det! En hel-lyckad lördagkväll! Tack för att du finns vännen! Du är för go! :)

Söndag 29/11:

Invigning av Jul(bocken)! Den kända här i Gävle! :P



Första advent-bakning av lussekatter, pepparkakor och det blev även 2 tårtor till ungdomarna.
Verkligen kvällsfika-mys! :)




V.49 väntar detta:

*Träning till förbannelse! (Bodypump- Sats + löpning i Boulongern)

*Norge-dieten ;)

*Nattjobb

*Myshelg - ja, det blir en till lugn & skön helg - laddar inför New York resan istället! :)

*P drar till Monaco och lämnar mig i sticket - sällan! ;P

*Julpynta för tusan! Det älskade mamma, ETT MÅSTE DÅ!

*Iväg på healing (igen) - skönt!!! Behövs! :)



Tack alla underbara för att ni finns! :)
Vi hörs vidare! /C


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0